Norėdami apskaitos sistemą susieti su SEB interneto banku atlikite žemiau pateiktus veiksmus ir taip sudarykite Baltic Gateway (toliau - BGW) sutartį. Žemiau pateiktus veiksmus turi atlikti įmonės vadovas, kuris turi teisę įmonės vardu pasirašyti sutartį.
Prisijunkite prie SEB interneto banko verslui. Meniu punktuose pasirinkite "Kitos paslaugos ir nustatymai", toliau rinkitės "SEB Baltic Gateway".
Pasirinkite Operatorių UAB MONET LT (tai mūsų partneriai dėl apskaitos sistemos) kaip norintį gauti paslaugas ir mokesčių už paslaugas sąskaitą.
Jei įmonė naudojasi kuriuo nors SEB paslaugų planu, už BGW 1 paketo paslaugas mokestis netaikomas. Kitu atveju mėnesinis mokestis už „Baltic Gateway“ paslaugas taikomas pagal šias paslaugų teikimo sąlygas.
PASTABA. Ties laukeliu 'Pasirinkite paslaugas, kuriomis norite naudotis' uždėkite varnelę ties punktu 'Sąskaitų išrašai'. Taip galite dėti varnelę ties punktu 'Mokėjimai', kad turėtumėte galimybę perduoti mokėjimo ruošinius tiesiogiai iš apskaitos sistemos į banką. Mokėjimų mes atlikti negalėsime.
3. Susipažinkite su BGW sutartimi ir ją pasirašykite skaitmeniniu būdu, naudodamiesi „Smart-ID“ programėle arba mobiliuoju parašu. Prieš pasirašant išsisaugokite sutarties numerį.
4. Sutarties numerį persiųskite savo vyr. buhalteriui.
5. Paslauga bus aktyvinta per vieną darbo dieną po pasirašymo ir SEB banko patvirtinimo.
6. SEB interneto banke bet kuriuo metu galite peržiūrėti išsamią sutarties informaciją, atsisiųsti pasirašytą sutartį, ją keisti ar nutraukti.
Jei turite klausimų, susisiekite su SEB banku, naudodamiesi Jums priimtinu kanalu.